Λόγω των υψηλών για την εποχή θερμοκρασιών, της αυξημένης κατανάλωσης στην πόλη αλλά και της μείωσης της παροχής των πηγών της Στυμφαλίας, από σήμερα Τετάρτη 17-9-2025 η υδροδότηση της Κορίνθου θα συνεχίσει να γίνεται με νερό από τις πηγές της Στυμφαλίας σε ανάμειξη με νερό γεωτρήσεων αλλά η ποσότητα του νερού των γεωτρήσεων θα αυξηθεί. […]
